Serviceclaim Kijkshop

BEN JIJ ALS CONSUMENT GEDUPEERD DOOR KIJKSHOP?

DOWNLOAD NU DE NIEUWE KIJKBIJMIJ APP EN DIEN JE SERVICECLAIM IN.

Vorig jaar hebben wij een licentie afgegeven aan Kijkshop om de KijkBijMij app te mogen lanceren. Helaas is Kijkshop failliet gegaan.

Vanwege het enorme succes van de KijkBijMij app hebben we daarom besloten het merk KijkBijMij zelfstandig te exploiteren.

Wij begrijpen dat het faillissement van Kijkshop heeft geleid tot veel vragen en gedupeerden.

KijkBijMij wil de klanten van de voormalige Kijkshop zo goed mogelijk helpen. We kunnen helaas niet elk probleem oplossen, maar voor sommige gevallen willen we graag een oplossing aanbieden. Het gaat hier uitsluitend om aankopen na 1 november 2017. Val jij als consument onder de volgende 3 gevallen, dan kun je nu je service claim indienen via de KijkBijMij app.

  1. Je hebt een aankoop gedaan bij Kijkshop en je product wel betaald maar niet ontvangen.
  2. Je hebt je product retour gestuurd, maar je aankoopbedrag nog niet terug ontvangen.
  3. Je hebt een Kijkshop kadokaart gekocht, maar deze niet meer kunnen inwisselen.

Voor defecten en reparaties wordt je doorverwezen naar de fabrikant, die in de meeste gevallen verplicht is fabrieksgarantie te leveren. In alle andere gevallen kun je uitsluitend contact opnemen met de curator van Kijkshop via mail [email protected].

Je kunt je alleen via de app aanmelden tot en met 30 april 2018.

Claims worden vanwege fraudegevoeligheid individueel beoordeeld. KijkBijMij behoudt wel het recht om claims zonder opgave van reden te weigeren. Indien de aanvraag wel is goedgekeurd, wordt je uitgenodigd bij een MyCom filiaal waar een medewerker de claim nogmaals beoordeelt en over kan gaan tot compensatie in de vorm van een shoptegoed in de app van KijkBijMij. Het shoptegoed kan niet worden ingewisseld voor contanten.      

De afhandeling van claims is ondergebracht bij MyCom, omdat KijkBijMij geen eigen winkels heeft. MyCom is recent overgenomen door de moedermaatschappij van KijkBijMij. Naast IT en elektronica expert, is MyCom ook gespecialiseerd in service afhandeling.

Let op: Als je via KijkBijMij een claim indient dan vervalt enig recht op vordering bij de curator van Kijkshop. KijkBijMij is tot niets verplicht en het is dan ook puur een coulance regeling. Deze coulance regeling is niet van toepassing op aankopen in de Kijkshop winkels tijdens de faillissementsverkoop.

KOM JIJ IN AANMERKING VOOR EEN SERVICE CLAIM?

DOWNLOAD NU DE NIEUWE KIJKBIJMIJ APP EN DIEN JE SERVICECLAIM IN.